loading...
هیئت بسکتبال استان گلستان

برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا

صادق زاده به همراه تیم ملی به اردن خواهد رفت

 

 

کادر فنی تیم ملی فهرست 12 بازیکن منتخب تیم ملی جوانان  ایران که در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی غرب آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت را اعلام کرد.

\"کامیار صادق زاده\" بسکتبالیست جوان تیم شهرداری گرگان یکی از افراد منتخب برای حضور در این رقابت ها معرفی شده است.

اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به شرح زیر است:

مهیار مهر، کامیار صادق زاده، محمد یوسف وند،‌آرش بنی مهدی، مهدی جعفری، علیرضا قمری، امیر محمد بادری، نوید رضائی فر،  علی اله وردی، عبدالصمد سرودی، برزین بابان، محمدرضا رضائی 

چهاردهمین رقابت های قهرمانی غرب آسیا دوم تا 8 خرداد ماه به میزبانی کشور اردن در شهر امان برگزار می‌شود.

حضور تیم ملی جوانان در این دوره از مسابقات به منظور آماده سازی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در رقابت های زیر 18 سال آسیا است

محمدمهدی ایزدپناه در گفت و گو با هیات بسکتبال گرگان:

بازیکنان مستعد گرگانی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

 

 

ایزدپناه در گفت و گو با سایت هیات بسکتبال گرگان با اعلام اینکه از 3 روز گذشته بر سر تمرین تیم ملی ب بسکتبال حاضر شده است گفت: تمرین تیم ملی ب از هفته گذشته آغاز شده اما بنده به خاطر حضور در خارج از کشور از 3 روز قبل به این تیم ملحق شدم.

وی افزود: به خاطر شرایط خاصی که تیم ملی بسکتبال در آن به سر می برد پیشنهاد فدراسیون را لبیک گفتم و به نیت کمک مربی گری تیم ملی ب را پذیرفتم.

ایزدپناه در مورد کادرفنی تیم ملی ب بسکتبال تصریح کرد: در حال حاضر به همراه آقای کسایی پور هدایت تیم ملی ب را بر عهده داریم و احتمالاً آقای مهران حاتمی نیز به جمع ما اضافه می شود. طبق صحبت های به عمل آمده من به عنوان نفر اول تیم ملی ب فعالیت خواهم کرد.

وی در رابطه با برنامه های تیم ملی بسکتبال در روزهای آینده تصریح کرد: تیم ملی الف خود را برای رقابت های جام جهانی اسپانیا که شهریور سال جاری برگزار می شود آماده می کند. این تیم قرار است 2 بازی تدارکاتی با تیم های صربستان و مجارستان برگزار کند. تیم ملی ب نیز به عنوان نماینده ایران در رقابت های جام "ویلیام جونز" تایوان در مرداد ماه شرکت خواهد کرد.

وی افزود: رقابت های جام ویلیام جونز همه ساله برگزار می شود و از اعتبار بالایی برخوردار است. البته قبل از اعزام به آن مسابقات چند دیدار تدارکاتی و برون مرزی نیز خواهیم داشت.

ایزدپناه در مورد نحوه فعالیت های تیم ملی الف و ب اظهار داشت: فعلا قرار است دو تیم الف و ب با یکدیگر تمرین کنند به دلیل آنکه بعضی از ملی پوشان اصلی آسیب دیده یا در حال استراحت و ریکاوری هستند فدراسیون تصمیم گرفته دو تیم ملی در کنار هم کار کنند و تا آخر این هفته تمرینات دو تیم از یکدیگر جدا می شود.

وی بیان کرد: اگر چنانچه بازیکنانی از تیم ملی الف کنار گذاشته شوند، بازیکنان جایگزین از تیم ملی ب انتخاب خواهند شد. این تصمیمی است که در جلسه مشترک با آقای "بچیروویچ" سرمربی تیم ملی الف گرفته ایم.

مربی گرگانی تیم ملی ب کشورمان در مورد ایفای نقش در دعوت از بازیکن شهرداری گرگان به این تیم گفت: من هیچ نقشی در دعوت شدن "ساسون آبرامیان" به تیم ملی نداشتم. ما نماینده کل کشور هستیم و همه تیم ها از ما انتظاراتی دارند و هر کسی که استعداد و توان بالاتری داشته باشد به تیم ملی دعوت می شود.

محمدمهدی ایزدپناه در ادامه گفت: البته در نظر دارم بعضی از بازیکنان جوان و مستعد گرگانی را برای حضور در اردوی تیم ملی فراخوانی کنم. "سروش بنی کریمی" یک از گزینه های من است. این بازیکنان اگر شرایط لازم را داشته باشند به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.

باید با مسئولان سولن بهشت هیرکان مذاکره کنم

سرمربی تیم لیگ برتری سولن بهشت هیرکان گرگان در مورد وضعیت این تیم اظهار کرد: وضعیت این تیم سر جای خودش است و باید برای نحوه ادامه همکاری با مسئولان تیم جلسه بگذاریم. هنوز فرصت نکردم که در مورد آینده صحبتی داشته باشم اما احتمالاً یکشنبه به گرگان خواهم آمد و مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.

ایزدپناه با ابراز علاقه برای ادامه همکاری با تیم سولن بهشت هیرکان گفت: ما برای این تیم اهداف و برنامه بزرگی داریم و الان که در تهران هستم راحت تر می توانم با بازیکنان موردنظر گفت وگو داشته باشم.

وی در مورد مدت زمان حضورش در گرگان و تمرین تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر قرار شده که یک هفته درگرگان و یک هفته سر تمرین تیم ملی باشم.

گفتنی است؛ محمدمهدی ایزدپناه پیش از این 3 سال هدایت تیم ملی جوانان کشورمان را بر عهده داشته و توانسته این تیم را به مقام قهرمانی آسیا برساند. وی همچنین 5 سال به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان فعالیت داشته و سال ها کاپیتان تیم ملی بوده است.

ایزدپناه سال گذشته در بازگشت مجدد به گرگان هدایت تیم دسته یکی سولن بهشت هیرکان گرگان را بر عهده گرفت و موفق شد این تیم را به رقابت های لیگ برتر فصل جاری هدایت کند.

کامیار صادق زاده بار دیگر پیراهن تیم ملی را می پوشد

 


در فهرست منتشر شده از سوی کادرفنی تیم ملی جوانان، بار دیگر نام "کامیار صادق زاده" پدیده فصل گذشته تیم شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال به عنوان تنها نماینده بسکتبال استان به چشم می خورد.

صادق زاده در سالی که گذشت بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و ظهور یک بازیکن آینده دار که حتی می تواند به پیراهن تیم ملی بزرگسالان نیز برسد را نوید داد. وی که سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را نیز در کارنامه دارد در اکثر بازی های شهرداری گرگان بازی کرد و بازی هایش مورد تحسین تماشاگران و کارشناسان قرار گرفت.

نکته دیگر در فهرست منتشر شده دعوت شدن "سید ابوالفضل سیدی" از استان خراسان رضوی است. سیدی فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته یک پیراهن تیم "سولن بهشت هیرکان گرگان" را بر تن می کرد.

اردوي آمادگي تيم بسکتبال جوانان کشورمان با حضور 15 بازيکن از 21 ارديبهشت تا اعزام به مسابقات قهرماني غرب آسيا در سالن بسکتبال مجموعه ورزشي آزادي برگزار خواهد شد. دعوت شدگان به اردو مي‌ بايست ساعت 17 روز يک‌ شنبه 21 ارديبهشت در محل اردو خود را به سرپرست تيم معرفي کنند.

مسابقات قهرماني جوانان غرب آسيا به ميزباني کشور اردن از دوم تا هشتم خرداد ماه در شهر امان برگزار مي ‌شود.

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 19,632
  • کدهای اختصاصی
    گالری تصاویر